ادامه چاکراهها (سرود ومناجات)

سرود و مناجات
در روزگاران کهن ، مردم نا خدای خورشید مصر باستان را که «آمون» نامیده می شد را با لحنی آهنگین تکرار می کردند آنها معتقد بودند که این خدای خورشید به آنها توانایی پیشگویی می دهد پس از مدتی زنان و مردان مقدس مصری دریافتند که این خدای خورشید نیست که به آنها نیروی غیب بینی اعطا می کند ، بلکه آهنگ و نوای نام و واژه ی آزمون است که چنین نیرویی ایجاد می کند .
آنها از واژه ی اصلی «آوم» برای باز کردن چشم سوم استفاده کردند، آوم صدای خلقت است و بیان کننده ی حیرت و اعجاب ما از معجزه ی افرینش خالق آن .
اگر سه بخش این واژه را به آهستگی و با صدای بلند و با آوا ادا کنی : آوم ، لرزش محسوسی را در بین دو چشمت حس خواهی کرد این لرزش ها باعث گشودن شدن توانایی طبیعی غیب بینی چشم سوم می شود.
با استفاده از اعداد مقدس ، نیروی نوای آوم قوی تر هم می شود این آوا را یک بار ، سه بار ، یا دوازده بار تکرار کن و ببین که قدرت تصور تو تا چه حد بهتر شده است تو تصاویری از آینده را خواهی دید ، به حقایقی در مورد انسان ها پی خواهی برد و رویاهای صادقانه خواهی دید .
آواهای موسیقی هم چاکراها را بازمی کنند هر ساز موسیقی که با عشق نواخته می شود و نزدیک به بدن نگه داشته شود ، ارتعاشات مثبتی ایجادمی کند که باعث گشودگی و شکوفایی چاکراها می شود. بعضی از شفادهندگان چنگ ، گیتار ، دیگریدو(سازی استرالیایی که از شاخه های توخالی درختان ساخته می شود) و سازهایی مانند اینها را در نزدیکی بدن مراجعان خود می نوازند تا چاکراهای آنها پاک شود .
دیاپازن هم وسیله موثری برای گشودن چاکراهاست می توان دیاپازن را با نوای مربوط به هم چاکرا به صدا در آوردی و آن را نزدیک به همان ناحیه از بدن نگه داری .
محققان علوم ماورایی معتقدند که هر چاکرا نوایی مخصوص به خود را دارد :

چاکرای تاجی نت سی
چاکرای گوش نت لاریز
چاکرای چشم سوم نت لا
چاکرای گلو نت سل
چاکرای قلب نت فا
چاکرای شبکه خورشیدی نت می
چاکرای خاجی نت ر
چاکرای ریشه نت دو


آواهای پاک کننده ی چاکراها از کاسه های بزرگ بلوری هم شنیده می شود . این کاسه ها با حرکت دادن میله های چوبی در گرداگرد کاسه به نظر می رسد آواز می خوانند ، اندازه ی کاسه ی بلوری نوا و زیر و بم آن را تعیین می کند . پس با استفاده از جدول بالا تعیین کن که چه کاسه ای برای کدام چاکرا موثر تر است .
بخشش
در این جا تمرینی را آورده ام که از تمام شاگردانم می خواهم که انجام دهند ، آنها همیشه به من می گویند که با این تمرین شهود و روشن بینی آنها تا حد زیادی بیشتر و بهتر شده است . این روش عالی برای باز کردن و پاک کردن هر چاکرای بسته یا کوچک شده است ، من به شدت انجام آن را توصیه می کنم .
هر انسانی اگر ببخشد احساس آرامش و انرژی بیشتری می کند. این کار مانند این است که وزنه هایی را از بالون هوای گرم بیرون بیندازی تا بالون بالاتر برود . خشم های کهنه ، ترس و آزردگی وزنه های سنگینی هستند که می توانی از بالون بیرون بیندازی . وقتی جهان را ببخشی خودت سبک تر می شوی و کم تر احساس ترس و نگرانی می کنی .
ببخش خودت را همین حالا رها کن
این تمرین حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد و باور کن که صرف این زمان ارزشش را دارد . بسیاری از مراجعان گفته اند که همین تمرین بالافاصله در زندگی آنها تغییرات مثبتی ایجاد کرده است در این جا گام هایی برای رسیدن به رهایی از طریق بخشیدن را آورده ایم:
۱- به فواید بخشیدن آگاه شو: بخشیدن با گفتن «تقصیر من بود» و «من اشتباه کردم ، حق با تو بود » فرق دارد. با رها کردم و آزاد گذاشتن فردی که خطای مسلمی هم کرده است فرق دارد . بخشیدن، جریان آزاد کردن روح خود توست و تبدیل شدن به موجودی نا محدود آرامش و افزایش انرژی پاداش توست و بخشیدن بهایی است که بابت آن می پردازی . به نظر من خیلی می ارزد .
۲- فهرست بخشش تهیه کن: (این تمرین بر مبنای نوشته جان راندولف پرایز قرار دارد) نام همه ی موجودات زنده یا مرده را که تو را آزار داده است بنویس بیشتر افراد فهرست هایی سه یا چهار صفحه ای می توانند تهیه کنند و ناگهان به یاد افرادی می افتند که سال ها حتی به آنها فکر هم نکرده بودند . بعضی ها حتی نام حیوانات خاکی که آنها را اذیت کرده اند را هم می نویسند ، و تقریباً همه ی نام خود را هم در جایی از این فهرست می نویسند .
۳- رها کردن و بخشیدن: در اتاق خلوتی که کسی مزاحم تو نشود، از روی فهرست یک به یک بخوان . تصویر هر موجود را در ذهن خود مجسم کن و به او بگو :«من تو را می بخشم و رها می کنم، من از تو دیگر هیچ کینه ای ندارم . بخشش من در مورد تو کامل است و من آزادم و تو هم آزاد هستی » این کار ممکن است سی دقیقه یا بیشتر طول بکشد. بهتر است تا تمام شدن فهرست این کار را در ادامه دهید.
۴- رهاسازی شبانه: هر شب پیش از خوابیدن یک بار روزت را در ذهنت مرور کن ، آیا لازم است کسی را ببخشی؟ درست همان طور که هر شب صورتت را می شویی ، خیلی مهم است که هر شب وجدانت را هم پاک کنی تا آزردگی ها روی هم انباشته نشوند .
پاکسازی زندگی گذشته ی چشم سوم
من با مراجعان و شاگردان بسیاری کار کرده ام که گفته اند نمی توانند با چشم ذهن شان ببینند. آنها به من می گویند: «من نمی توانم تجسم بصری داشته باشم» . اغلب من در می یابم که این افرادی که توانایی بصری ندارند ، مرگ های دلخراشی در زندگی های گذشته ی خود، به دلیل نیروی غیب بینی و شهود خود داشته اند.
من با شاگردانی مواجه شده ام که در دورانی که جادوگران را می سوزاندند در هیمه های آتش سوزانده شده اند . بعضی از آنها را در دوران تفتیش عقاید برای همین نیرو و بینش گردن زده اند . بعضی از آنها هم در تمدن آتلانتیس باستان به دلیل همین روشن بینی کشته شده اند . حالا، در زندگی فعلی، آنها از بیداری دوباره این نیرو که در زندگی های گذشته باعث نابودی آنها شده است می ترسند .
از طرف دیگر ، سرکوب ها و عواقبی هم برای بسیاری از شاگردان و مراجعان من در همین زندگی فعلی رخ داده است . برای مثال در دوران کودکی به دلیل داشتن نگاه «شیطانی» سرزنش و مواخذه شده اند . یا به آنها گفته شده است که دیگر حق ندارند در مورد «دوستان خیالی شان» صحبت کنند که در واقع فرشتگان و راهنمایان معنوی بوده اند .
مهم نیست در کدام دوران از زندگی چنین ترسی را در ما ایجاد کرده باشند ، به هر حال می توانیم این مقاومت را درمان کنیم . در این جا روش مراقبه ای برای پاک کردن ترس از گشودن چاکراهای ماورا بینی را آورده ایم :
با سه بارتنفس عمیق شروع کن. این بخش را بلند یا در دلت بخوان:
«من می خواهم از تمام ترس هایی که در تمام زندگی ام در مورد مشاهده ی آینده ام داشته ام رها شوم . من می خواهم از ترس هایم در هر دوره ی زمانی در مورد توانایی های ماورایی رها شوم . من می خواهم همه ی کسانی که ممکن است مرا به دلیل توانایی های شهودی و ماورایی مواخذه ، محکوم ، مطرود ، مصدوم یا معدوم کرده باشند را در تمام دوران های زندگی ام ببخشم . من می خواهم خود را برای تمام انتخاب هایم در تمام انتخاب هایم در تمام دوران ها ببخشم ، با آگاهی از این که همیشه بهترین انتخاب ممکن را کرده ام منم می خواهم از تمام هراس هایی که از آسیب دیدن بر اثر داشتن بینش و نیروی ماورایی در تمام دوران های زندگی داشته ام رها شوم . من شفا یافته ام و در امان هستم ».

نقش غذا و رژیم غذایی
هرچیزی که می خوریم و می نوشیم انرژی حیاتی در خود دارد. بعضی غذاها و نوشیدنی ها بیش از بقیه این انرژی را در خود دارند . اگر رژیم غذایی سرشار از انرژی حیاتی داشته باشی، چاکراهایت گشاده تر و پاک تر می شود . در مقابل رژیم غذایی با انرژی حیاتی کم به چاکراهایت کمکی نمی کند و گاهی آنها را کوچک و تیره تر می کند. این امر بخصوص وقتی ما غذاهایی را که جانورانی که با آنها بدرفتاری شده است ، می خوریم ، رخ می دهد . چاکراهای ما انرژی ناشی از رنج بردن حیوانات دریافت می کنند .
مواد غذایی زنده مانند میوه ها و سبزی های تازه ، جوانه ی غلات کامل و آب میوه های تازه( که بیش از بیست دقیقه از گرفتن آن نگذشته باشد) بیشترین میزان انرژی حیاتی را در خود دارند. مواد غذایی مرده یا خشک شده یا یخ زده یا بیش از حد پخته هیچ انرژی حیاتی در خود ندارند .
اگر بتوانی مواد غذایی دارای انرژی حیاتی را به رژیم غذایی خود اضافه کنی تا متوجه تغییر مثبت روحیه و میزان انرژی خود شوی. حتی اندکی کاستن از غذاهایی با انرژی حیاتی کم و اندکی افزایش غذاهایی با انرژی حیاتی بالا تاثیر مثبتی دارد .
من می دیدم که بسیاری از شاگردان و مراجعان من با نوعی راهنمایی درونی و شهودی از مصرف مواد غذایی که باعث بسته شدن چاکراهای آنها می شود خودداری می کنند . وقتی مواد غذایی ای مانند قند، کافئین و گوشت قرمز را ترک کنی . بر مبنای راهنمایی درونی ات هیچ عوارض جانبی ای برایت نخواهد داشت . در نتیجه دچار سردردها یا میل شدید به خوردن که معمولاً در رژیم های غذایی به آن دچار می شوند نخواهی شد .
در مقابل می بینی که اصلاً به چنین غذاهایی میلی نداری .
در این جا مواد غذایی ای که تاثیر عمیقی بر چاکراها می گذارند را آورده ایم:

غذاها و موادی که اثر منفی بر چاکراها دارد :
اثر شدید
الکل
کافئین
شکلات
سیگار
هر نوع ماده ی مخدر
گوشت قرمز
هر ماده ی غذایی یا ماده ای که به صورت همیشگی و بی اختیار مصرف شود (این نشانه ی آن است که راهنمای درونی با مصرف این مواد می ترسد و دور می شود ) .
اثر متوسط
گوشت پرندگان (بوقلمون، مرغ و…)
گیاهان آرام بخش یا انرژی دهنده
بیشتر غذاهای فرآوری شده
صدف
آرد سفید
شکر تصفیه شده
اثر کم:
نوشیدنی های کربنات دار ، از جمله آب معدنی
محصولات لبنی
محصولات و غلات که به کمک سموم دفع آفات نباتی به عمل آمده اند غذاهای دریایی (همه ی انواع آن به جز صدف)
مواد غذایی و غذاهایی که اثر مثبتی بر چاکراها دارند
میوه های تازه چیده شده (بخصوص اگر از مواد دفع آفات شیمیایی استفاده نکرده باشند . چون این مواد انرژی منفی مرگ را در خود دارند )
نان هایی که با غلات و گندم کامل تهیه شده باشند .
مواد غذایی تهیه شده از سویا مانند شیر سویا و خمیر سویا .
آب میوه ، که پیش از بیست دقیقه مصرف شود . (انرژی حیاتی آن پس از بیست دقیقه از این می رود ، درست مثل روح که بدن آدمی را ترک می کند).
غذاها و مواد متبرک شده
ورزش
ورزش هم بر چاکراها اثر دارد . هر نوع ورزش که باعث تنفس سریع تو شود باعث می شود اکسیژن بیشتری در چاکراها جریان پیدا کند . پیاده روی در طبیعت در هم گشودن چاکراها بسیار موثر است . اگر در «مرکز انرژی» مانند کنار پهنه ی بزرگی از آب ، جنگل یا گرداب های انرژی ( مانند گرداب هایی در آریزونا) باشی ، کاملاً احساس می کنی که چاکراهایت باز شده است .
به علاوه حرکات یوگا و تاچی هم جریان «چی» یا انرژی حیاتی جاری در چاکراها را تقویت می کنند .

کریستال ها
کریستال ها عوامل نیرومند دگرگونی و شفا هستند . کریستالی که به رنگ چاکرای مربوطه باشد در درمان چاکراها بسیار موثر است . دراز بکش و کریستال را در ناحیه ی چاکرای مربوطه قرار بده . در این جا کریستال مربوط به هر چاکرا را آورده ایم :
ریشه: سنگ ببرچشم( نوعی کورسیدولیت) سرخ، یشم، (نوعی کوارتز) سرخ، لعل و یاقوت
خاجی: عقیق قرمز، سنگ آهن
شبکه ی خورشیدی: کوارتز لیمویی ، کوارتز شفاف زرد (سنگ دلربا) زبرجد زرد ، کهربا و یشم زرد
قلب: کوارتز سرخ، سرخ فامه ، (کانی شیشه مانند و سرخ رنگ) زمرد ، تورمالین سبز و صورتی
گلو:گردن بند عقیق آبی ، زبرجد آبی ، زمرد کبود ، فیروزه
گوش: تورمالین صورتی
چشم سوم: کوارتز شفاف، سنگ ماه ، یاقوت کبود
تاجی:یاقوت ارغوانی
حس ارتعاشات ظریف و حساس کریستال ها هر نوع انرژی ترس مقاوم را از چاکرا پاک می کند، اگر نفس عمیق بکشی و هم سو و هشیار باشی ، می توانی ارتعاشات کریستال ها را حس کنی .
می توانی کریستال ها را زیر بالش یا در محلی که می خوابی یا زیر تخت بگذاری تا چاکراها در هنگام خواب هم پاک شود بعضی شفاگران توصیه می کنند که در ابی که کریستال در آن قرار داده شده حمام کنی .
شفادهندگان دیگر توصیه می کنند که اکسیرهای این کریستال ها را بنوشی ، این اکسید ها از پودر کاملاً سائیده آن بلور یا سنگ که در آب مقطر حل شده است تهیه می شود .
ماساژ
ماساژ درمانی هم جریان انرژی چی را در بدن افزایش می دهد و لکه های تیره را از چاکراها پاک می کند بهتر است در اتاقی سرشار از آرامش ماساژ داده شوید ، مانند اتاقی نیمه تاریک که در آن موسیقی ملایمی هم پخش می شود . سعی کن کسی تو را ماساژ دهد که رفتار و چهره ی خوشایندی دارد . در غیر این صورت ممکن است انرژی منفی او را جذب کنی .
اگر خودت ماساژ درمانگر هستی ، حتماً می دانی که چاکراهای دست و بازوی تو انرژی منفی مراجعه کننده را در هنگام ماساژ به خود جذب می کند . من با روشن بینی و شهود این انرزی منفی را در مراجعان ماساژ درمان گرم می بینم . انگار آنها دستکش های بلند سیاه بر دست کرده اند . با قرار دادن چندین گیاه سبز زنده در کنار دستت در هنگام کار این اثر را خنثی کن . گیاهان انرژی منفی را جذب می کنند ، درست همان طور که دی اکسید کربن را جذب می کنند، گیاهان انرژی منفی را به عصاره ی عشق که اصل و اساس هر چیزی است تبدیل می کنند ، یا می توانی تجسم کنی که نور دستان و بازوان تو را پاک می کند .

بوی گل ها و عطر درمانی
عطر گل های خاصی چاکراها را باز می کند ، برای مثال رز صورتی چاکرای قلب را باز می کند، گل ستاره ای و گل دلمه ای چاکرای تاجی و چاکرای چشم سوم را باز می کند . می توانی هم با نگهداری این گل ها در محل زندگی (من در محل کار و کنار تختم گل ستاره ای نگه می دارم ) و هم باز استفاده از عطر آنها از اثر آنها بهره مند شوی .
حمام آب دریا
نمک اثر درمانی و الکتریکی فوق العاده ای بر بدن دارد ، بخصوص وقتی در آب شور شنا کنیم یا غوطه ور شویم . پس از یک روز طولانی و سخت ، بهترین و سریع ترین راه برای گشایش چاکراها و جان بخشیدن به روان ، دراز کشیدن در وانی از آب شور با نمک دریا و روغن های معطر است . از استفاده از نمک های حمام شیمیایی خودداری کن ، آنها فقط گران هستند . می توانی از هر فروشگاه عطاری نمک دریا تهیه کنی . می توانی چند قطره از عصاره یا عطر گیاهان و گل های خوشبو هم به آن اضافه کنی.
بخش ششم
مشاهده ی چاکراها و هاله
با مراقبه های هدایت شده تو می توانی چاکراها را ببینی و حس کنی . متوجه ی اندازه ی انها بشوی و مناطقی از آنها را که با نور سفید درخشان می درخشند یا تیره و لکه دار است را تشخیص دهی. ما این را «مشاهده ی چاکرا» می گوییم . و این فقط تصور تو نیست . تو واقعاً با چشم ذهن چاکراها را می بینی . وقتی عادت کردی که هر روز چاکراهایت را پاک کنی ، بینش معنوی تو گشوده می شود مراکز انرژی درون خود و دیگران را می بینی ، روشن بینی و شهود تو کمک می کند که «رنگ حقیقی» یا هاله ی هر فردی را هم ببینی .
مشاهده ی چاکراهای دیگری
می توانی با چند روش چاکراهای دیگری را ببینی:

مشاهده ی رودررو
روبه روی دوست یا فرد مورد نظرت بشین . می توانی چشم ها را ببندی یا باز بگذاری ، بستگی به این دارد که کدام حالت راحت تر و طبیعی تر باشد . بخواه که درون بدن او را ببینی ، چاکراها را مشاهده کنی .
اگر زیادی برای مشاهده تلاش کنی ، یا اگر در نیت خود تردید و نگرانی داشته باشی ، مثلاً فکر کنی «امیدوارم اشتباه نکنم و آبروی خودم را نبرم» ، این ترس و نگرانی جلوی مشاهده ی تو را می گیرد . بگذار مشاهدات به سوی تو بیایند فکر نکن باید در پی آنها بروی یا چیزی را «از خود بسازی» یادت باشد روشن بینی و شهود قوه ی ذاتی ماست.
سپس صفحات اصلی چاکراها را پیدا کن : سرخ ، نارنجی، زرد ، سبز، آبی ، و ارغوانی . صفحه ی سرخ را در انتهای ستون فقرات طرف مقابل ببین و صفحات رنگی دیگر را ببین که به طور عمودی به دنبال هم قرار گرفته اند . اگر چاکراهای فرد در اندازه های مختلف یا خیلی کوچک باشند (اندازه ی دانه ی انگور ، اندازه ی چاکرای کوچک است) از او بخواه که ایا اجازه داری آنها را بزرگ و گشاده کنی . پس از اجازه گرفتن از طرف مقابل ، تصور کن که این چاکراها بزرگ شده اند تابه اندازه ی هماهنگ و یکسانی برسند . بزرگترین چاکرا را دو برابر کن و بقیه چاکراها را متناسب با آن بزرگ کن . چاکراها اندازه ی طرح کلی بدن را هم افزایش می دهند .
سپس تصور کن که شعاع نوری تمام چاکراها را پاک می کند، تو می توانی این نور سفید را برای پاک کردن تمام چاکراها به ترتیب هدایت کنی . این کار را تا زمانی که هر چاکرا با نور سفید درخشانی از دورن بدرخشد ، ادامه بده .
ممکن است فکر کنی که فقط تصور می کنی که چاکرای طرف مقابل را می بینی اما باید به تو اطمینان بدهم که این مشاهده کاملاً واقعی است من اخیراً تائیدی قطعی از این مشاهده چاکراها دریافت کردم.
من آماده ی ملاقات با یکی از مراجعه کنندگانم به نام گلوریا می شدم . در جلسه قبلی من چاکراهای گلوریا را مشاهده و پاک کرده بودم . هر بار در ابتدای جلسه ، چاکراهای گلوریا تا حدودی آلوده بود .
من کاملاً حدس می زدم که این جلسه با جلسات دیگر فرق دارد ، پس در همان ابتدای جلسه از گلوریا خواستم تا نفس عمیقی بکشد . من دریافته ام که وقتی کسی نفس عمیق می کشد من راحت تر می توانم چاکراها و مسائل مربوطه به آن را مشاهده کنم .
در حالی که مثل همیشه انتظار داشتم چاکراهای او را آلوده ببینم، در نهایت شگفتی دیدم که چاکراهای او ، تمام چاکراهای بدن او ، و هاله اش درخشان و پاک است ! من تمام دورن بدن او را نگاه کردم ، اما حتی یک لکه از آلودگی هم پیدا نکردم .
من از او پرسیدم:«گلوریا ، عالی است ، تو چه کار کرده ای؟»
او جواب داد :« من در یک ماه گذشته هر روز صبح و شب نوار پاکسازی چاکراهای تو را گوش دادم .»، برنامه ی منظم پاکسازی چاکراها تمام گره ها و موانع را پاک کرده بود و به من ثابت کرد که مشاهده ی چاکراها زائیده تصورات و انتظارات ما نیست . چون من انتظار دیدن آلودگی ها را داشتم . این امری واقعی و بسیار قدرتمند است .
مشاهده از دور
حتی اگر فردی نزدیک توهم نباشد ، می توانی وضعیت چاکراهای او را مشاهده کنی ، فقط چشمهایت را ببند . نفس عمیقی بکش و آن فرد را مجسم کن که بخواه که درون او را ببینی و چاکراهای او را مشاهده کنی . تو صفحات درخشان رنگینی را در درون آن فرد می بینی . از نیت و خواست خودت استفاده کن تا آنها درخشان و شفاف شوند . سپس در ذهن خود از آن فرد اجازه بگیر که آیا می توانی چاکراهای او را پاک و متعادل کنی یا نه . اگر با روشن بینی و به طور شهودی پاسخ مثبت دریافت کردی، به هماهنگ کردن و پاکســـازی چاکراهای او ادامه بده و اگر پاسخ شاید دریافت
کردی، گفتگوی ذهنی خود رابا فرد موردنظر ادامه بده.معمولاًمی بینی که او می ترسد وتو می توانی هراس ونگرانی را فرو بنشانی.
اگر پاسخ قطعی نه دریافت کردی ، باید تصمیم بگیری که ادامه دهی یا خیر ، بعضی ها معتقدند که شفا بخش بدون اجازه دهی فرد ، ایجاد عدم توازن های کارمایی می کند . در حالی که در بعضی دیگر معتقدند که غریق را هر طور شده باید نجات داد حتی اگر خودش نخواهد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 2 / 4 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین